Ačiū Jums...

Ačiū už tai, kad apsilankėte šiame puslapyje. Malonu bus sulaukti atsiliepimų, pastabų, pageidavimų ir laiškų...

2008-02-08

Romualdas Razauskas; Pas Alfredą; Linksmos situacijos, kurias gerbiamas profesorius Romualdas Razauskas pritaikė man.


Romualdas Razauskas

PAS ALFREDĄ

- Ačiū už fotografiją. Jūs nufotografavote per vieną tūkstantąją sekundės!
- Iš ko sprendžiate?
- Fotografijoje mano žmona užsičiaupusi.


Alfredas:
- O dabar, berniuk, nusišypsok ir žiūrėk, kaip išskris paukščiukas.
- Įgriso man tos pasakėlės, - atsako šešiametis. – Geriau paimkite eksponometrą, patikrinkite apšvietimą ir teisingai nustatykite diafragmą…


Alfredas įkūrė savo ateljė prie upės. Neilgai trukus praturtėjo. Kolegos klausia, kaip jam tai pavyko.
- Paprastai. Pakabinau iškabą: „Žvejų dėmesiui. Jūsų laimikį didiname iki neribotų matmenų“.



Alfredas ilgai fotografuoja vestuves ir, pagaliau, sako:
- O dabar, pabaigai, leiskite įamžinti laimingą porą.
Vestuvininkai nesupranta: jau nufotografuota dešimtys kadrų.
- Jaunąją ir jos mamą, - paaiškina Alfredas.


Alfredas klausia moters:
- Jums reikia mažų ar didelių fotografijų?
- Mažų, - atsako klientė.
- Tai tada tokia plati šypsena nebūtina.


Alfredas ruošiasi fotografuoti verslininką su sūnumi.
- Jūs sėskite štai į šį krėslą, o sūnus tegul atsistoja šalia ir padeda ranką ant tėvo peties.
- O ar nebūtų natūraliau,- pertraukia verslininkas, - jei jis savo ranką laikytų mano kišenėje?



Alfredas vestuvėse:
- Jaunieji, dabar atsisukite į objektyvą, tuoj išlėks paukščiukas…
Jaunoji šypsodamasi į objektyvą jaunajam:
- Asile tu, turbūt ir vėl klyno neužsisegei.


Ant tilto stovi vyriškis su foto aparatu. Pribėgo susijaudinusi moteriškė:
- Greičiau...ten žmogus skęsta...
- Labai gaila, ponia, bet juosta baigėsi...


- Aš galiu vieno piršto paspaudimu subjauroti bet kieno fizionomiją!
- Jūs karatistas?
- Ne, aš fotografas!


Blondinei-manekenei Alfredas sako:
- O dabar padarykite giliai susimąsčiusią veido išraišką. Na, pabandykite! Gerai…Aš jums padėsiu: kiek bus trys kart keturi?..


Fotografijos dėsniai:
1. Galimybė padaryti geriausią nuotrauką atsiranda tada, kada sunaudojai paskutinį kadrą.
2. Geriausios nuotraukos paprastai padaromos uždaru objektyvu.
3. Geriausi kadrai prapuola, kai ryškinantys kažkas neatsargiai atidaro duris ir apšviečia negatyvą.


Fotografuokitės kasdien ir jūs įsitikinsite, kad Darvinas buvo teisus.
ALFREDAS


Fotografuotis vairuotojo pažymėjimui geriausia girtam. Jei policininkas sustabdys jus išgėrusį, atrodysite taip pat, kaip ir nuotraukoje.
ALFREDAS


Į foto studiją atėjo ne pirmos jaunystė ponia. Prašo nufotografuoti:
- Tik padarykite gerai! Na, jūs suprantate.
- Nesijaudinkite, ponia. Padarysime taip, kad pati savęs nepažinsite.


Iškaba prie Alfredo foto studijos:
“Skubios fotografijos: dokumentai,portretai, paminklai”.


Jei dama padovanojo tau fotografiją, kurioje šypsosi, vadinasi, šypseną ji padovanojo fotografui.
ALFREDAS


Japonijoje išrastas ypatingai greitai dirbantis foto aparatas, galintis užfiksuoti užsičiaupusią moterį.


Jeigu kas nors žada “išgražinti” jums veidą, dar nereiškia, kad jis chuliganas. Tai gali būti ir fotografas…
ALFREDAS


- Jūs man žadėjote savo nuotrauką. Tai kodėl iki šiol nenusifotografuojate?
- Gėdinuosi…Žmonės kalba, kad fotografas savo aparate visas merginas mato aukštyn kojomis…


Klientas – Alfredui:
- Tai ne mano fotografija!
- Kaip ne jūsų? Man atrodo, panašumas yra.
- O štai, žiūrėkite – nosis tai ne mano!
- Taip, lyg ir ne jūsų…
- O ši karpa! Aš iš vis neturiu karpų!
- Chm…Iš tikro, nėra…
- Ir pagaliau pažiūrėkite – šis guli grabe, o aš gyvas…


Moteris fotografui atnešė savo buvusio vyro nuotrauką.
- Ar galite ją padidinti?
- Taip ,ponia.
- O nuimti skrybėlę?
- Taip pat galime. Bet turite pasakyti, kokia buvo jo šukuosena.
- O kam? Kai nuimsite skrybėlę, patys pamatysite.


Moteriškė užsako fotoportretą.
- Kiek jis kainuos? – klausia ji fotografo.
- Šimtą litų, - atsako šis, - o kopija – penkiasdešimt.
- Tuomet padarykite man kopiją, - paprašo klientė.


Naujieji “Kodak” fotoaparatai pašalina ne tik raudonų akių, bet ir raudonos nosies efektą.
ALFREDAS


- Nepatinka man tos fotografijos. Atrodau kaip beždžionė.
- Ponia, - teisinasi Alfredas, - apie tai jums reikėjo pagalvoti prieš fotografuodamasi.


- Nesugadinkit nuotraukų! – įspėja jaunikis fotografą. – Vestuvės – tik vieną kartą!
- Nesijaudinkite! – nuramina fotografas. – Vieną kartą būna tik laidotuvės.



Norint ankščiau ar vėliau save išryškinti, jums nebūtina būti fotografu – pakanka elgtis negatyviai.
ALFREDAS


Pilietis atėjo pas Alfredą ir sako:
- Paklausykite. Štai medis, nufotografuokite mane.
- Prašau. O kaip, - ant medžio, prie medžio?
- Už medžio!
- Nesupratau.
- Aš pasiųsiu fotografiją savo merginai. Ji pažiūrėjusi ir pasakys: “O kur mano Petriukas?” O aš išeisiu iš už medžio ir pasakysiu: “Sveika, brangioji!”


Pirmaklasis ateina į fotoaparatų parduotuvę.
- Prašau, štai šito fotopopieriaus.
Pardavėjas:
- Šeši iš devynių?
- Penkiasdešimt keturi, - išpyškina berniukas


- Ponas fotografe, ar jūs aklus fotografuojate?
- O kam? Jiems aš turiu jau gatavas nuotraukas.


Skelbimas:
„Darau įvairias nuotraukas bet kokio tipo dokumentams, taip pat įvairius dokumentus bet kokio tipo nuotraukoms“.


Skelbimas foto studijoje:
“Jeigu jums reikia padidinti savo šeimą, mūsų fotografas padarys tai greitai ir be rūpesčių”.



- Tiesiog nuostabu! Jūsų ateljė fotografijose visi žmonės taip nuoširdžiai juokiasi…
- Taip nesistebėtumėte, jei pamatytumėte, kaip atrodo mūsų fotografas.



Užrašas ant nuotraukos;
“Iš kairės į dešinę. Sėdi: Petras Petraitis /5 metai/, Jonas Jonaitis /4 metai/ ir Juozas Juozaitis /3 metai/. Stovi: sargybinis”.


Vyriškis sako fotografui:
- Nufotografuokite mane didvyriu.
- O kaip man tai padaryti?
- Pastatykite ant stalo butelį degtinės, o aš nusisuksiu.

Komentarų nėra: